26 Mayıs 2012 Cumartesi

Sıkıcı Bir Gün

Bugün gerçekten çok sıkıldım. Dışarı çıkıp gezmeye de üşenince evde boş boş oturdum. Televizyon, bilgisayar hep aynı şeyler işte... :) Arada bir kaç şey yaptım ama onlardan da sıkıldım. Neyse yine de sizlerle yaptıklarımı paylaşayım dedim :)

Harumika'yı belki duymuşsunuzdur. Onunla tasarımlar yaptım ancak fotoğraf çekmek son anda aklıma geldiği için en kötü tasarımı çekmek zorunda kaldım :)


Bundan sıkılınca şu Top Model denilen defterle tasarım yapmak geldi aklıma ama sonra vazgeçtim ondan da :)


Son çareyi kitap okumakta buldum ve yarısını okuduğum kitabı bitirdim :) Kitabın adı Siyahlı Kadın. Geçtiğimiz aylarda filmi de vizyondaydı. Gerçekten çok beğendim. Ama fotoğrafını bir türlü çekemedim. Çözünürlük berbattı her seferinde :) Neyse yarın bir daha denerim onu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder