27 Ekim 2012 Cumartesi

Alışveriş

Selam. Öncelikle hepinizin bayramı kutlu olsun. Bloga pek zaman ayıramıyorum, farkındayım. Tam 20 gündür post hazırlamadığımı fark edince hemen fotoğraf makinesini elime aldım. Tesadüfen bugün alışverişe gitmiştim. Hemen aldıklarımı çektim. Bloga sık sık girebiliyorum ancak postları ayda 3-4 kez hazırlayabiliyorum :( Çok ders çalışmam gerektiği için fazla gezemiyorum.


Neyse aldıklarıma geçelim. Bugün Optimum'a gittim. Pek bir şey almadım her zamanki gibi. Yine de paylaşmak istedim. Bot, kolye ve patik gibi bir şey aldım :) 








Fiyatlar ve aldığım yerleri de yazayım. Belki merak eden olur.

Bot = Ayakkabı Dünyası - 130 TL
Patik = LCW - 7,90 TL
Kolye = Gratis - 5 TL civarı sanırım tam hatırlamıyorum :) 

Bir de size sormak istediğim bir şey var. Botun kırmızı, pembe veya morunu alsam daha mı iyi olurdu ? Halâ değiştirme şansım var. Eğer herkes fikrini söylerse çok sevinirim. Yorumlarınız bekliyorum.

2 yorum:

  1. bende de kırmızı vardı :D bence degistirme sansın varsa degıstır renklıler cok cıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Değiştirmek mümkün değilmiş ya :( yeni öğrendim ama neyse artık bunu da sevdim ben :)

    YanıtlaSil