1 Aralık 2012 Cumartesi

Oje Çekmecem

Selamm. E-mail adresime 10 gün önce bir istek gelmiş ancak e-mail adresine pek girmediğim için yeni gördüm ve postu hazırlamaya karar verdim. Mailde oje çekmecemi tanıtmamı istemişlerdi. Çok ayrıntılı olmadı ama yine de tanıttım :)

Öncelikle çekmecemin ilk açtığımdaki görünümü bu şekilde :


İçerik olarak bakmak gerekirse en çok Golden Rose ojelerim var onları göstermek istedim. 


Diğer oje malzemelerim de 
1)Noktalama Kalemleri tırnağınıza kolay nokta çizmenizi sağlıyor. Normalde bunlar internette satılıyor fakat ben kendim yaptım :) İsterseniz onunla ilgili post hazırlarım.


2)Tırnak Süsleme Pulları bu pulları kırtasiyeden bulabilirsiniz. Ben bazılarını internetten aldım. Bazıları hediye geldi.






3) Sim Bu da ojelere karıştırılıyor. Bu şekilde istediğiniz oje simli hale getirebiliyorsunuz. Bunu da internetten alabilirsiniz.


Ve son olarak herkese teşekkür etmek istedim :)



Bu postla ilgili isteğiniz olursa yorum bırakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. ayy canım benııım :) seni cok sevdım ben cıdden :) bende sana cook tesekkur ederım bırbırımızı takıp edıyoruz blogger dayanısması gıbı bırsey :)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım :) ben de seni çok sevdim <3

    YanıtlaSil