26 Ocak 2013 Cumartesi

Tatil & Alışveriş

Merhabaa :) Yine uzun zaman olmuş yazmayalı. Gerçi zamanın nasıl geçtiğini bile anlamıyorum ki ! Test kitapları, dersler, okul, dershane... Bizden ne istiyorlar anlamıyorum. Okulun 1. dönemini bitirdik. Daha ilk günü dün gibi hatırlıyorum. Ne kadar çabuk geçti. Neyse ki sonunda tatil geldii :) İstediğimiz kadar gezip yorgunluğumuzu, stresimizi atacağız. 15 gün sonra yine aynı stres başlayacak :) Bugün arkadaşlarla sinemaya gittik, gezdik. Tabi bir şey almadan dönemeyen ben, küçük ıvır zıvırlardan yine bir kaç parça kaptım. Sizle de paylaşmak istedim :)


                                                            






Yüzük - 3 TL
Bileklik (tanesi) - 50 kr
Dudak Nemlendirici - 3,99 TL

Yüzük ve bileklikleri bijuteriden aldım. Yüzük pek görünmemiş ama melek kanadı şeklinde. Ortasında da taş var. Çok güzel durduğu için aldım.
Bileklikleri farkında olmadan sarı kırmızı almışım :) Normalde takım tutmam. Onlar da örgü şeklinde ve bence hoş duruyor.

Gezerken arkadaşları zorla Watsons'a götürdüm :) Amacım Blistex almaktı. Ancak nane ve mentole bayıldığım için bunu görünce Blistex'i unutuverdim :) Kokusu ve kıvamı gayet güzel. Dudağa ilk sürüldüğünde hafif yakıyor ve bu benim çok hoşuma gider :) Aldığıma pişman olmadım ama Blistex'i de almayı planlıyorum.

Bugünlük bu kadar. Herkese iyi geceler, iyi tatillerr :)) :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder