23 Şubat 2013 Cumartesi

Neler Aldım

Herkese merhaba. Bugün neler aldım videosu çektim ama video çok komik olduğu için koymuyorum. Onun yerine post hazırlamak istedim. Kozmetik alışverişi gibi bir şey oldu aslında :)








1) Aquella Fresh World Islak Temizlik Havlusu : Bu ıslak mendil çok hoşuma gitti. İçinde gliserin olduğu için yumuşatma özelliği de var. - 3 TL -
2) Jadore Parfüm : Arkadaşımda gördüğüm bir parfümdü. Kokusu gayet hoş. - 5 TL -
3) Dear Body El ve Vücut Kremi : Kıvamı pek güzel olmasa da kokusu harika. - 3 TL -
4) Tattoo Star Deodorant : Rutin olarak, bittikçe yenisini aldığım deodorant. Kokusunu beğeniyorum. - 4 TL
5) Avon Care : Bu kremi yılbaşında 3'lü olarak sipariş etmiştik. Daha yeni geldi. Bu da gliserinli bir krem. Kokusu ve kıvamı güzel. 3 tanesi - 14 TL-
6) Holiday Bebek Kolonyası : Okul çantamda sürekli bulundurduğum kolonyadır. Küçük olması güzel bir avantaj oluyor :) - 1 TL-
7) Watsons'da Satılan 4'lü Kutular : Bunlara uzun zamandır bakıyordum. İçine küpelerimi koydum. Çok şirin oldu :) - 4 TL -
8) Eyfel Davidof Parfüm : Kokusu çok güzel ve 3 gün kalıcıymış. Bunu bulursanız düşünmeden almalısınız. Fiyatı da uygun. - 5 TL -
9) Pure Beauty Yüz Jeli : Daha önce büyüğünü kullanmıştım. Bu sefer seyahat boyunu aldım. Yüz nemlendirmesi olarak şu ana kadar kullandığım en güzel krem. - 5 TL -
10) Avon Candy Lip Smacker : Önceden kullanmış, hatta tadına bayılmıştım. Katalogta görünce hemen aldım :) - 4 TL -
11) Avon Strawberry Lip Balm : Büyük bir umutla almamın ardından hayal kırıklığı yaşadım. Kokusu, kıvamı ve tadı kötü. -4 TL -
12) Coca Cola Lip Smacker : Önceden aldığımı bitirmedim ama yedeklemek için Gratis'ten bir tane daha aldım. Buna da bayılıyorum :) - 3,90 TL -

Alışverişim bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir :) Görüşmek üzeree (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder