1 Haziran 2012 Cuma

D.I.Y -2-

Ben çok takı takmam. Aslında takı takmayı severim ama çoğunlukla sade olmayı tercih ediyorum :)Yani nasıl anlatayım bilemedim :) Neyse... En çok yüzük ve bileklik takmayı severim. Bu projem de yüzüklerle ilgili. Benim çok fazla yüzüğüm var. Ama hepsini kullanmıyorum. Bu yüzden en sevdiğim yüzükleri bir araya toplamak istedim. Bu proje gayet basit. Herkes uygulayabilir.


Çoğumuzda olan şu She setinden bende de vardı. Krem, deodorant ve parfümden oluşan bir setti. Kutusu hoşuma gidince bununla ne yapabilirim diye düşündüm ve aklıma bu fikir geldi.


İçindeki süngeri bıçak yardımı ile deldim ve içine sık kullandığım yüzüklerimi koydum. Böylece bulmak ve seçmek benim için daha kolay oldu :)


Ben sizin için yüzüklerimin bir kaçını gösterdim ama merak ettiğiniz olursa ayrıntılı olarak çekebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder