27 Ağustos 2012 Pazartesi

Alışveriişşş

Okullar 17 Eylülde açılıyor. O zamana kadar paylaşımlarım devam edecek. Okullar açıldıktan sonra azalabilir :/ Dün alışverişe gittim. Çok gezdim. Sarı şort için gittim ama bulamayınca bunları alıp döndüm :) Yine de kötü olmadı yani :) Yaz bitiyor ama ben sandalet aldım. Neyse seneye de giyerim :) Fotoğraflara bakalım :




Sandaletin fiyatı 15 TL 



Benim cüzdanımın para yeri yırtılmıştı. Yeni bir cüzdan aldım. Bir de makyaj çantası ama clutch gibi biraz. Deseni çok hoşuma gitti :)



Cüzdan : 15 TL
Makyaj Çantası : 10 TL 



Normalde deodorant yerine parfüm kullanmayı severim ama bunun kokusu çok hoşuma gitti ve dayanamayıp aldım :)


Fiyat : 3,50 TL


Bu tacı da çok beğendim. Kullanırmıyım bilmiyorum ama rengi  ve şekli çok hoşuma gitti :) Beğenen varsa iletişime geçebiliriz. (Altta e-mail adresim yazıyor. )


Fiyatı : 4 TL

Dünkü alışverişim böyleydi. Bir de çanta baktım ama kendime uygun bulamadım. Onu da daha sonra alırım artık :) Umarım beğenmişsinizdir. 


Yorumlarınızı bekliyorum.

İstek, şikayet ve iletişim için : pinkandblue_00@hotmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder