27 Ağustos 2012 Pazartesi

Diyet



E-mail'ime bir istek geldi. Ben de onun için post hazırlıyorum.

İstek : Sınav stresinden dolayı kilo alanlar ne yapmalı ?

Ben ne kadar çok yemek yesem de kilo almıyorum. Bu yüzden pek bildiğim diyet yoktu ancak sizler için biraz araştırma yaptım. Birkaç diyet türü yazacağım siz de kendinize uygun olanı seçip uygulayabilirsiniz.

Diyet 1 : 
Şimdi anlatacağım diyette haftanın 6 günü boyunca az yemek yiyorsunuz. 7. gün istediğiniz besinden istediğiniz kadar tüketiyorsunuz. Bu birçok ünlü mankenin yaptığı bir diyetmiş. 

Diyet 2 : 
Bu diyetin ismi Karpuz Diyeti'ymiş. Bunu kuzenimden öğrendim. 60 kilodan 49'a düşmüş bu diyetle. Aslında pek sağlıklı bir diyet değil. Çünkü sadece karpuz ve su ile besleniyorsunuz. Acıktığınızda karpuz yiyorsunuz. Sadece karpuz. 1 haftada 7 kilo verenler varmış bu diyetle. İsterseniz ayrıntılı araştırabilirsiniz.

Diyet 3 : 
Dukan Diyeti'ni bir çoğumuz duymuşuzdur. Sadece protein ile beslenerek yapılıyor. Bunu pek detaylı bilmiyorum ama yine de araştırın derim. Çünkü sağlıklı bir diyet.

Diyet 4 : 
Bu bildiğim son ve bence en güzel diyet. Her gün 1 saat yürüyüş yapıyorsunuz. Yemeklerinizde hiç tuz ve yağ kullanmıyorsunuz. Çok tatsız olabilir ama kilo vermeye değer. Besinlerinizi yarı yarıya azaltıyorsunuz. Bu diyetle de 1 ayda 10 kilo veren varmış.


Kendi vücut tipinize uygun diyet numarasını yorum olarak yazarsanız o diyet hakkında ayrıntılı bir post hazırlarım.  


İsteği gönderen : Ecem Esenler
Eğer sizin de istekleriniz varsa : pinkandblue_00@hotmail.com

Umarım doğru diyeti bulup istediğiniz kiloya ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder